lunes, 25 de mayo de 2009

Me cansé

Me cansé de la hipocresía, me cansé.

Me cansé de la mediocridad, me cansé.

Me cansé del fracaso, de las personas que se empeñan en tirarnos abajo, me cansé.

Me cansé de quienes nos desaniman, nos hacen daño, nos molestan, nos arruinan, no nos ayudan, me cansé.

Me cansé de las dictaduras militares, en el pasado drástico y terrorista del mundo, y que aún hoy existe, me cansé.

Me cansé que nos roben, se aprovechen, me cansé.

Me cansé de la ignorancia, esa que también se ignora, de la mentira, el engaño, la falsedad, me cansé.

Me cansé del orgullo, el individualismo, me cansé.

Me cansé de la incomunicación, que no nos escuchen, de la incomprensión, de la mente cerrada, me cansé.

Me cansé de perder, de perderme y de las pérdidas, me cansé.

Me cansé de los proyectos que no se concretan, de las falsas promesas, me cansé.

Me cansé de la inseguridad, tanto de la calle como la que uno mismo se crea, me cansé.

Me cansé que las personas no cambien o se modifiquen para bien, me cansé.

Me cansé del autoritarismo, del egoísmo, del “careteo”, me cansé.

Me cansé de la celosía, la envidia, de la falta de respeto, me cansé.

Me cansé de la pobreza, del sufrimiento, la tristeza, la maldad, me cansé.

Me cansé del pesimismo, la injusticia, la frialdad, la represión, del sometimiento, me cansé.

Me cansé de las personas que no son demostrativas, de la desigualdad, la falta de fe, falta de consideración, del prejuicio, el miedo, me cansé.

Me cansé de los hijos del rigor, y de ser como ellos, me cansé.

Me cansé del conformismo, el idealismo, las guerras, las angustias, la bronca, el odio, me cansé.

Me cansé de la indiferencia, los cobardes, la discriminación, me cansé.

Me cansé de las malinterpretaciones, las peleas, los insultos, la intolerancia, me cansé.

Me cansé de los que no quieren soñar, no se muestran cómo son, los que no son auténticos, me cansé.

Me cansé de las enfermedades, de la inconstancia, lo imposible, los que ocultan cosas, me cansé.

Me cansé del desamor, el egocentrismo, del auto cuestionamiento, me cansé.

Me cansé de la intranquilidad, de los oportunistas, me cansé.

Me cansé de muchas cosas más, me cansé.

Y ¿saben qué?, me cansé de cansarme.





Porque no hay nada más extraño
Que ser tu adversario
Solamente por no pensar igual
Solamente por no sentir igual que vos…




Vlasta*.

3 comentarios:

  1. Tarea:

    Leer
    El Miedo Global, de Eduardo Galeano
    (La Gran Orquesta Republicana)

    ResponderEliminar
  2. Vlasta esta mas buena ke comer dulce de leche del poteeeeeeee!!!!!!!!!!!! ahahaha

    ResponderEliminar